Legyen titok

2013.04.27. 21:36

dal.jpg

én is érzem, mégis hallgatok,
hiába kértem, mégsem adatott.
de legyen titok!

míg az élet, szabad állapot,
minden kincsem, amit majd itt hagyok.
még legyen titok!

olykor félek, mégis maradok,
és, ha majd végleg, mindent feladok.
az, legyen titok!

hiába nézek, hisz vak vagyok,
s így a végzet, egyre csak ostoroz.
és legyen titok!

hogy értesz, hiába dadogok,
nincs már szívem, csak törött darabok
ez, legyen titok…

Szerző: SoulKeeper

2 komment

Címkék: dal bánat

A bejegyzés trackback címe:

https://rowsanddestinies.blog.hu/api/trackback/id/tr245250170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Liababa 2013.04.27. 21:55:02

Szedegetem a sok törött darabot,
Ott a szívem is, valahol,
Nem titok,
Értem.
És megérte(m):D

SoulKeeper · http://rowsanddestinies.blog.hu 2013.06.13. 22:40:08

Köszönöm, örülök ha így van ;)

S.
süti beállítások módosítása