szerelem.jpgSzerelem ez?

Szeretem.
Mert engem
felemel
és izgat
a színe
e tollnak.
Szólítom,
így hát jön
és szeret.

Szeretkezünk.
Csiklandozza
síma testem,
szüzességem
elveszítem.
És kis kéklő
tintanyomok,
a szerelmünk
emlékéül
megmaradnak.

Szeretem.
Engedem
bánatát
hadd fesse
testemre.
Simogat
kedvesen
rímeklek
nedvesen.

Ez szerelem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rowsanddestinies.blog.hu/api/trackback/id/tr624847063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása