Jószándék

2012.10.14. 17:33

pár szóval.jpgOtt vagyok.
A télben,
a nyárban.
Az úton,
a sárban.
Egy szomorú dalban,
koldusok szavában
s minden torz lényben.
A síri csendben
mikor szív sem dobban.

Ott vagyok.
Mert,
én mindig
létezem.
Ez a végzetem.
Ha elfelejtettél
vagy
nem is tudtál rólam,
akkor is ismersz.
Számodra a semmi voltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://rowsanddestinies.blog.hu/api/trackback/id/tr324848164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása